Sunday, March 29, 2015

Atelier Open,



Creamama (Mascha van Dijk)
Creatieve workshops, sieraden maken, mixed media, DIY!
0x 0x24 x gezien sinds 28 mrt. '15

Beschrijving

Vind je het leuk om in kleine groepjes les te krijgen
 in Sieraden Maken,

het leren maken van Mixed Media werkjes,
Papierkunst,
Decoreren van dozen.
DIY projecten

Zoek je zomaar iets leuks voor een dagje uit
of een gezellig uitje met een vriendin.

Op mijn atelier in Schijndel op de Klompenfabriek
kun je mijn werk live bekijken

(ook uit de tijdschriften) en mag je ook zomaar binnen
komen vallen voor een praatje.

Ik lees tot half negen de mail en
als je onverwachts langs wil komen bel dan.

Ik ben bijna elke ochtend aanwezig.
Online vind je mij onder Creamama.
Groetjes Mascha





Kenmerken
Sieraden Maken, DIY, stof, verf, pimpen,
Mixed Media, Verf technieken, Papierkunst
Hobby of Vrije tijd





No comments:

Post a Comment